sobota, 16 lutego 2013

Animacja poklatkowa książek szachowych

To będzie tylko tylko mały drobny element w projekcie "Szachista" ale postanowiłem wystawić, aby uczniowie, którzy przygotowują prace na konkurs "100 FX" mieli lepsze pojęcie ... o co np. mi chodzi? :-)



Fragment został przygotowany w programie iMovie a praca wyglądała tak:
Trzeba było tylko przesuwać książki i robić zdjęcia. Akurat kiepsko widać aparat na statywie, statyw leży na fotelu :) Wykonałem 175 zdjęć. Zdjęcia są wyświetlane co 0,2 sekundy (czyli 5 na sekundę) książki przy każdym ujęciu przesuwałem o ok. 2-3 cm. Oczywiście dla lepszej jakości należałoby przesuwać mniej i zrobić więcej zdjęć ... ale ... stary już jestem, leniwy.

3 komentarze:

  1. Im więcej razy patrzę na ten fragment, tym bardziej jestem przekonany do zrobienia poprawki. Oczywiście roboty będzie kilka razy więcej ale efekt powinien być ... lepszy. Jednak jako "wskazówka" dla uczniów ... może być.
    J

    OdpowiedzUsuń